السبت، 16 يونيو 2012

【6TH ALBUM】 Support Donations for Super Junior 6th album! ♥


 




【6TH ALBUM】 

〃Support Donations for Super Junior 6th album! ♥




↘ WHY? The success of an album is of course based on its sales. However, music charts have became very important in Korea and are now part of the success of an album as well. Being on top of musical charts and winning awards on various TV shows and at award ceremonies will help the album be successful and will also increase its notoriety among the media. The sales figures most usually quoted come from Korean music charts such as Hanteo and Gaon and not from charts representing the "worldwide" sales of the album. That is to say that only sales made from very few websites are actually taken into account of Korean charts.


Same goes for Music Bank, which is mostly based on Hottracks and Synnara charts and digital sales.



You can therefore, if you want, donate money to the website in order for us to bring an additional support to Super Junior and help them increase their chances of winning awards and be the first on the charts.



↘ HOW TO DONATE? HOW MUCH? You are free to donate the amount of money you want. 1€, 2€, more... It doesn't matter! Each and every donation will be greatly appreciated! The donation method we'll prefer is Paypal (fast, easy.)



You can donate money by clicking the button below. ♥







You can also donate money via Western Union or bank transfer. 

In those instances, please contact us via e-mail at sjdonations@gmail.com and precise the donation method you wish to use.


↘ AFTER THE DONATION? ? A list of all donators will be compiled and edited throughout the whole donation process so that everyone can see the evolution of the collection. Donations can be made anonymously. After sending us money, please send an e-mail to sjdonations@gmail.com:



Subject: 6th album Support - My donation♥



Anonymous: Yes - No

(If you do not wish to be anonymous) First name, last name:
(If you're a member of Superior) Username on Superior:
Country:
I wish for my donation to be used for: Albums - Digital Sales (you can choose both!)
Amount donated:
Donation Method: Paypal - Western Union - Bank transfert



↘ DEADLINE?


11TH OF JULY!!



Either way, if you intend on making a donation, please do it as early as possible. ^^



The albums purchased thanks to these donations will be given back to donators through a giveaway at a later time or used as prizes for contests, etc... We won't keep any albums for us.



Last but not least, we would like to remind you all that this project wouldn't be possible without your help. So please, help us make the 6th album a great success for Super Junior. You're also welcome to spread the word about this donation project!




THANK YOU! ♥


مشروع المساهمة من أجل الالبوم السادس عن طريق فريق Suju Wings




الالبوم السادس

مساهمات لدعم البوم سوبر جونيور السادس ♥

من المفترض أن الالبوم السادس سيفرج عنه هذا الصيف على الارجح في شهر يوليو.^^
لجعل الالبوم ناجحا ,نحن نجمع المساهمات قبل صدوره.
سوف نستخدم الالبومات في شراء الالبومات والمساعده في المبيعات الرقميه.

وربما لطلب جملة من الالبومات سننظمها في وقت لاحق.

'لماذا؟ بطبيعة الحال نجاح الالبوم على اساس مبيعاته. ومع ذلك, المخططات الموسيقيه أصبحت مهمة جدا في كوريا وأصبحت الآن جزءا من نجاح الألبوم أيضا. وسوف تكون على قمة المخططات الموسيقيه والفوز في البرامج التلفزيونيه المختلفه, وذلك من خلال حفل توزيع الجوائز سيساعد الالبوم ان يكون ناجحا وايضا ستزيد من سمعته في وسط وسائل الإعلام.أرقام المبيعات تنقل عادة من مخططات موسيقيه مثل هانتو وغاون وليس من الرسوم البيانيه التي تمثل"جميع أنحاء العالم" من مبيعات الالبوم.وهذا يعني ان المبيعات تكون من مواقع قليلة جدا مدامت تأخذ الحسابات الكوريه في المخططات في عين الاعتبار.

الشيء نفسه في ميوزك بانك ,التي تقوم غالبا على المخططات مثل هوتراكس وسينارا والمبيعات الرقمية.

يمكنك ذلك اذا كنت تريد المساهمه بالمال للموقع يتسنى لنا وضع المزيد من الدعم لسوبر جونيور ومساعدتهم على زيادة فرصهم في الفوز بالجوائز ويكونون الاول على الرسم البياني.

'كيفية المساهمة؟وكم؟ أنت حر في المساهمه بالمبلغ الذي تريده 1€ ,2€ واكثر...لايهم! كل مساهمه تعتبر تقديرا كبيرا ! طريقة المساهمة يفضل ان تكون عن طريق باي بال(سهل وسريع)

يمكنك المساهمة بالمال من خلال النقر على الزر أدناه♥






يمكنك أيضا المساهمة عن طريق ويسترن يونيون  أو التحويل المصرفي 
في هذه الحال يرجى الاتصال عبر البريد الالكتروني sjdonations@gmail.com وارسال طريقة المساهمه التي ترغب باستخدامها.

'بعد المساهمه؟ سيتم جمع قائمة بالمساهمين وتحريرها في جميع مراحل عملية المساهمه حتى يتسنى للجميع معرفة تطور المجموعة. ويمكنك التقدم بمجهول. بعد إرسال االمال لنا .إرسال بريد إلكتروني إلى sjdonations@gmail.com

العنوان :6th album Support - My donation♥
مجهول : نعم - لا
(اذا لم تختر مجهول ) الاسم الأول ,الاسم الاخير
(اذا كنت عضو في Superior) لقبك في الموقع :
البلد : 
أتمنى استخدام مساهماتي في المبيعات الرقمية وشراء الالبومات (يمكنك اختيار كلاهما)
مبلغ المساهمه :
طريقة المساهمة : باي بال - ويسترن يونيون - بنك تحويل.


'الموعد النهائي ؟ سوف يقرر وفقا لصدور الالبوم . اذا كان في شهر أغسطس سيكون الموعد النهائي في نهاية يوليو , واذا كان في متصف شهر اغسطس سيكون الموعد النهائي في بداية شهر اغسطس ..إلخ عندما يكون لدينا المزيد من المعلومات حول صدور الالبوم سنكون قادرين على تحديد الموعد النهائي.

وفي كلا الحالتين, اذا كنت تنوي المساهمه يرجى القيام بذلك في أقرب فرصه.

الالبومات التي سيتم شراؤها من أجل المساهمات ستعطى للمساهمين من خلال الهبه في وقت لاحق او استخدامها جوائز في مسابقة ,إلخ ..لن نبقي اي البوم لنا .

أخيرا وليس آخرا , نود أن نذكركم جميعا أن هذا المشروع لن يكون ممكنا من دون مساعدتكم .لذا يرجى مساعدتنا على جعل هذا البوم السادس يلقى نجاحا كبيرا من اجل سوبر جونيور . وايضا مرحب بك لتقوم بنشر كلمة من أجل هذه مشروع المساهمه !

شكرا لكم ! ♥




رابط المواضوع الاصلية = FROM


+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق